Zastanawiasz się czy warto inwestować w stronę www?
Internet jest w obecnych czasach naturalną i często pierwszą formą wyszukiwania potrzebnych informacji. Firmowa strona www pozwala nie tylko dotrzeć do nowych klientów, ale również zbudować zainteresowanie i lojalność obecnych, a także podnosi wiarygodność firmy i pozwala na pełne i atrakcyjne przedstawienie swojej oferty.
Zyskaj wiarygodność
Własna strona www świadczy o świadomości najnowszych trendów w dziedzinie marketingu i pozyskiwania klientów, profesjonalnym podejściu do promocji własnych usług, a także pozwala klientom na szczegółowe zapoznanie się z ofertą firmy.
Poprzez przedstawienie istotnych i rzetelnych informacji, potencjalny klient już w pierwszych kontakcie z firmą uzyskuje wrażenie profesjonalizmu. Odpowiednia szata graficzna, przejrzysta prezentacja informacji i łatwość nawigacji na stronie utrwala przekaz informacyjny, umożliwia pełniejsze przedstawienie obrazu firmy, ale przede wszystkim budzi zaufanie.
Reklama zawsze i wszędzie
Dzięki stronie internetowej informacje o firmie czy blogu dostępne są dla odbiorców zawsze i wszędzie, co pozwala obu stronom zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest to reklama, z którą niewielkim nakładem kosztów można dotrzeć do wielu potencjalnych klientów, dzięki której możliwe jest podtrzymanie kontaktu z klientem poprzez udostępnianie najnowszych informacji na temat Twojej działalności, ofert promocyjnych.
Ponadto, dzięki formularzowi kontaktowemu klienci mają możliwość wysłania zapytania nawet poza godzinami pracy firmy, a interaktywna mapa ułatwia znalezienie siedziby firmy.
Strona internetowa to opłacalna inwestycja – raz zbudowana pozwala na promocję usług w Internecie przez wiele lat oraz w dowolnych lokalizacjach.
Pozwól się znaleźć
Liczba użytkowników Internetu stale wzrasta i coraz częściej to własnie tam poszukują oni potrzebnych na codzień informacji. Tradycyjne środki reklamy i sposoby docierania do klientów tracą skuteczność na rzecz Internetu. Dostępność Internetu w kraju poszerza się, a każdego dnia dorasta coraz więcej osób z „pokolenia www” i staje się realnym konsumentem.
Prezentując swoją działalność na własnej stronie www, otwierasz się na szeroką grupę potencjalnych klientów poszukujących w danym momencie właśnie tego, co oferujesz. Tak ukierunkowanej reklamy nie są obecnie w stanie zaoferować żadne inne formy przekazu informacji.
Nie pozostawaj w tyle za konkurencją
W dobie rosnącej powszechności internetu coraz szersza grupa osób sięga właśnie tam, aby znaleźć korzystne oferty. Posiadanie własnej strony www pozwala konkurować z innymi firmami z tej samej branży o tę grupę potencjalnych klientów.
Utrzymaj kontakt z klientem
Prezentując atrakcyjną ofertę uzyskujsz również możliwość pozyskania danych kontaktowych zainteresowanych klientów, dzięki którym masz mozliwość utrzymania z nimi kontaktu i przypomnienia o swojej firmie, na przykład poprzez wysyłany regularnie newsletter z aktualnymi ofertami i ciekawostkami z życia firmy lub przygotowanie oferty dedykowanej dla zarejestrowanych użytkowników strony.